والدین گرامی :با عرض سلام وقبولی طاعات وعبادات ،لطفا در مورخه 16/3/96جهت دریافت نتیجه سال تحصیلی
95-96فرزندتان و پرداخت مبلغ 7500تومان جهت بیمه دانش آموزی به آموزشگاه مراجعه فرمایید.
با تشکر
وبلاگ دبستان خدیجه کبری (2)...ما را در سایت وبلاگ دبستان خدیجه کبری (2) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117