برگزاری انجمن اولیا و مربیان

خرید بک لینک
جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان در دبستان خدیجه کبری برگزار شد.

اهداف:همکاری،تلاش و همفکری برای بهبود و پیشرفت هرچه بهتر آموزش و پرورش دانش آموزان

آگاه کردن اولیاء به مسائل دینی،تربیتی،اخلاقی و مشاوره با آنان

ایجاد پیوند های عاطفی،اخلاقی و انسانی بین اولیاء و مربیان

وبلاگ دبستان خدیجه کبری (2)...

ما را در سایت وبلاگ دبستان خدیجه کبری (2) دنبال می‌کنید

برچسب: برگزاری انجمن اولیا و مربیان,برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان,برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت: 7:08

صفحه بندی